Nejlepší lidé v nejlepším týmu

Za naší skvělou službou pro klienty stojí sehrané týmy zkušených profesionálů.
I Vám pomohou se stát uznávanými odborníky na trhu. Máme široké možnosti vzdělávání a osobního rozvoje v ČR i v zahraničí. Jsme rodinná firma s přátelskou atmosférou.

ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI

Hledáte uplatnění v asistentské pozici, ale chcete se posunout někam dál? Je práce asistentky (asistenta) to, co Vás baví, ale už se nemáte kam rozvíjet? Baví Vás svět sociálních sítí a digitálních inovací? Pak jste u nás na správné adrese, protože možná nabízíme to, co hledáte! Aktuálně hledáme asistentku (asistenta) přímo pro vedení společnosti, která/ý bude moci na své pozici uplatnit své "digital skills"!

Jak si můžete představit Vaši náplň práce?

  • Pokud jste zkušená asistentka (zkušený asistent), je Vám jasné, že se náplň práce těžko popisuje – je různorodá, podle potřeb manažera a jeho priorit
  • Samozřejmostí je veškerá organizace schůzek/diáře manažera – Vy vždy víte nejlépe kdy a kde má Váš šéf právě být a navíc také, co na dané schůzce bude řešit (připravujete mu přeci podklady a vidíte všechny jeho emaily)
  • Jste hlavní komunikační spojkou mezi manažerem a interními kolegy či obchodními partnery a klienty
  • Mezi Vaší pravidelnou agendu patří kompletní organizace porad – od plánování, přes přípravu prezentací/dokumentů, až po vyhotovení zápisů a monitoring rozdělených úkolů včetně sledování termínů
  • Budete svému nadřízenému nápomocná/ý ve správě sociálních sítí, ve vyhledávání novinek ze světa digitálních inovací... v tomto směru se meze nekladou a jakákoliv Vaše kreativita v oblasti moderních technologií a přístupů je vítaná
  • V neposlední řadě máte pořádek ve všech účtenkách, cestovních příkazech a knize jízd

Co k této práci nutně budete potřebovat?

  • Zkušenost je alfa omega, ideálně z obdobné pozice
  • Schopnost sebevědomé komunikace jak v češtině, tak v angličtině
  • Profesionalitu ve všech ohledech
  • Týmového ducha
  • V neposlední řadě zájem o sociální sítě, novinky ze světa digitálních inovací

Můžete se u nás těšit na:

  • Spolupráci přímo s vedením společnosti
  • Příjemné prostředí, které letos dostalo ocenění v anketě kanceláře roku
  • Skvělou lokalitu a zázemí budovy Florentina
  • Práci u jedničky na trhu – RENOMIA je největší pojišťovací makléř v České republice s mezinárodní působností
  • Velmi zajímavé finanční odměny odvislé od odvedené práce, odměny za odpracované roky nebo za úspěšné doporučení nového kolegy
  • Možnost účastnit se zaměstnaneckých akcí a výletů, či přispět svojí prací pro neziskovou organizaci v rámci Dobrovolnického dne
  • Široký systém zaměstnaneckých benefitů – týden dovolené navíc, stravenky v hodnotě 90 Kč, 3 sick days v roce, možnost využití Home office, doplňkové penzijní spoření a další
  • Práci na hlavní pracovní poměr

Jak zareagovat a přihlásit se?

Pod inzerátem klikněte na tlačítko "Odpovědět", následně vyplňte požadované informace a přiložte Vaše CV či další jiné přílohy. Úspěšné přihlášení Vám potvrdíme emailem.

Kontakt

RENOMIA, a. s.
Martina Dejmková
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1-Nové Město
Česká republika
Telefon: +420 221 421 746