Nejlepší lidé v nejlepším týmu

Za naší skvělou službou pro klienty stojí sehrané týmy zkušených profesionálů.
I Vám pomohou se stát uznávanými odborníky na trhu. Máme široké možnosti vzdělávání a osobního rozvoje v ČR i v zahraničí. Jsme rodinná firma s přátelskou atmosférou.

TÝMOVÁ ASISTENTKA - MEZINÁRODNÍ ODDĚLENÍ

Aktuálně hledáme novou kolegyni na pozici Asistentka, která by ráda doplnila náš tým v Praze a stala se pravou rukou kolegům v mezinárodním oddělení. Je nás celkem 5 kolegů a jsme fajn kolektiv. Pokud Vás zajímá administrativa nebo chcete najít ideální startovací pozici v pojišťovnictví, pak je tato pozice přímo pro Vás. Těšíme se na setkání s Vámi!

Jak si můžete představit Vaši náplň práce?

  • hlavní náplní práce bude podpora týmu, a to od běžné administrativy až po komunikaci s klienty
  • administrativou rozumíme evidenci pošty a vizitek, zakládání dokumentů, práce s naším RENOMIA informačním systémem (scanování a evidence smluv, fakturace aj.)
  • komunikovat budete i s kolegy z ekonomického oddělení ohledně plateb a provizí
  • další součinnost očekáváme při likvidaci pojistných událostí, nebo asistenci při analýze rizik
  • těšit se můžete na ad hoc úkoly typu příprava vánočních dárků, rezervace letenek, restaurací, či hotelů, objednávání taxi a kurýrů, pochůzky na pojišťovny, a další
  • v neposlední řadě budete zodpovědná za reporting do zahraničí, správu intranetu a sharepointu

Co k této práci nutně budete potřebovat?

  • pozice je vhodná pro absolventy VŠ, které zajímá oblast administrativy či pojišťovnictví a chtějí se v ní dále rozvíjet
  • vzdělání však není to nejdůležitější, rádi přijmeme i uchazeče s vystudovanou SŠ, který má již relevantní praxi v administrativě
  • určitě se neobejdete bez znalosti AJ na středně pokročilé úrovni
  • důležitá je schopnost a chuť se dále rozvíjet v oboru a také ovládat MS PowerPoint a Excel na dobré uživatelské úrovni
  • spoléháme se i na Vaši pečlivost, pracovitost a zodpovědný přístup k práci

Můžete se u nás těšit na:

  • Fajn tým 
  • Příjemné prostředí, které letos dostalo ocenění v anketě kanceláře roku, skvělou lokalitu a zázemí budovy 
  • Propracovaný adaptační program a interní systém vzdělávání, dlouhodobá podpora profesního a osobního rozvoje
  • Práci u jedničky na trhu – RENOMIA je největší pojišťovací makléř v České republice s mezinárodní působností
  • Vedle fixní mzdy, také velmi zajímavé finanční odměny odvislé od odvedené práce, odměny za odpracované roky nebo třeba i získatelské provize (pokud v sobě máte obchodního ducha)
  • Možnost účastnit se zaměstnaneckých akcí a výletů, či přispět svojí prací pro neziskovou organizaci v rámci Dobrovolnického dne
  • Široký systém zaměstnaneckých benefitů – týden dovolené navíc, stravenková karta v hodnotě 90 Kč na den, 3 sick days v roce, možnost využití Home office, doplňkové penzijní spoření a další
  • Práci na hlavní pracovní poměr

Jak zareagovat a přihlásit se?

Pod inzerátem klikněte na tlačítko "Odpovědět", následně vyplňte požadované informace a přiložte Vaše CV či další jiné přílohy. Úspěšné přihlášení Vám potvrdíme emailem.

Kontakt

RENOMIA, a. s.
Martina Dejmková
Na Florenci 2116/15
110 00  Praha 1-Nové Město
Česká republika
Telefon: +420 221 421 746